Wygrana w Sal-u i wzór Victoria Ivchenko

Ogromnie się cieszę z wygranej w Sal-u na Powitanie Jesieni na blogu u Kasi. Pierwsza moja wygrana od czasu powstania bloga :) Bardzo dziękuję za tą zabawę oraz dziękuję wszystkim komentującym dziewczynom :)
  Wygrana to bon zakupowy w sklepie Igiełka-MB.
A więc... zakupiłam sobie nożyczki do haftu oraz mulinę :) Planowałam od dawna zakup nożyczek i udało się w sklepie znaleźć takie jakie chciałam, a mulina będzie do kolejnego haftu :)






Kolejny haft to wzór od Victorii Ivchenko, znalazłam go na Instagramie, można zakupić na etsy.



Kolejne wyzwanie przede mną, a chodzi mi o backstiche, które nadają wyraz obrazku ale w tym przypadku jest ich bardzo dużo ;)

5 komentarzy:

  1. Pracowity hafcik się szykuje :) z chęcią podglądnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, już się o tym przekonuje ;) Zapraszam na odwiedziny :)

      Usuń
  2. gratuluję wygranej :) a wzór cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft ten już widziałam na blogu u Moniki. Piękny i niebanalny wzór. Po wyszyciu prawdziwe cacuszko.

    OdpowiedzUsuń